niedziela, 28 marca 2010

Recka

Ledwie weekend mnie nie było, a tu proszę, jakie niespodzianki:)
Poniżej wklejam komentarz pozostawiony pod poprzednim postem, a wraz z nim link do kolejnej recenzji:)
Swoją drogą, nie wiedziałam że są problemy z dodawaniem komentarzy. Poszperam trochę w opcjach bloga, może coś uda się zaradzić.
Dziękuję Damroce i również pozdrawiam, polecając przy okazji jej blog "Dobre książki"!

"Witam, Pani Aleksandro, próbowałam napisać wcześniej, ale miałam problem z dodaniem komentarza jako Anonimowy gość (bo nie mam konta na google), okazuje się, że trzeba ponowić próbę bo za pierwszym razem nie dodaje się komentarz.
A chciałam poinformować, że ja również zrecenzowałam Pani książkę na swoim blogu dobreksiazki.blog.onet.pl
Nie czytałam wcześniej recenzji z webooka, ale moje wrażenia z tej lektury są podobne, mówiąc krótko, podobało mi się i czekam na następną Pani książkę!:)
Poniżej link do mojej recenzji. Pozdrawiam, Damroka!"

recenzja Dobre Książki



3 komentarze:

  1. Można już dodawać komentarze?

    OdpowiedzUsuń
  2. Można! Fajnie! To ja korzystając z okazji chcialam napisać, że książkę przeczytałam, na blog zaglądam i również czekam na kolejną powieść! Pozdrawiam z sennego Wałbrzycha, Kasia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Ja też jestem z Wałbrzycha! Wałbrzych pozdrawia! E.G.

    OdpowiedzUsuń