sobota, 12 lutego 2011

recenzja+konkurs



Kochane, zapraszam Was tym razem na blog "między książkami", gdzie ukazała się przepiękna recenzja "Alei Bzów".
Jest też fantastyczny konkurs, nawiązujący do książki, w którym można wygrać egzemplarz "Alei Bzów".

między książkami

Jestem pod ogromnym wrażeniem historii opisywanych w dyskusjach. To fascynujące, że właściwie, ile kobiet, tyle historii. I są to historie prawdziwe, one naprawdę się zdarzają! Każda z nas ma własną historię, wystarczy czasem otworzyć się i porozmawiać:)




3 komentarze:

  1. Pani Aleksandro .... dziękuję za miłe słowa, jest mi na prawdę bardzo miło, że zauważyła Pani recenzję książki. Zarówno czytanie jak i samo recenzowanie było dla mnie niebywałą przyjemnością.

    Jeśli chodzi o uczestniczki konkursu, sama z wielką ciekawością śledzę poszczególne historie i jestem nimi aż wzruszona. To niesamowite jak wiele przeróżnych opowieści, historyjek nosimy w swoich "walizkach wspomnień".

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam , bardzo mnie zainteresowały Pani książki , z którymi jeszcze nie miałam okazji się spotkać , czy byłaby możliwość otrzymania egzemplarzy recenzenckich w zamian za recenzje na moim blogu ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam dm1994. Cieszę się, że moje książki wzbudziły zainteresowanie. Jeśli chodzi o egzemplarze recenzenckie, to w tej sprawie należy kontaktować się z wydawnictwem. Trudno mi ocenić, czy uda się nawiązać taką współpracę. Z tego co wiem, współpracują już z kilkoma blogerkami i to właśnie one mają pierwszeństwo w otrzymywaniu egz. recenzeckich. Dopiero jeśli coś zostanie to jest szansa na otrzymanie książki. Zawsze jednak można wziąć udział w konkursie. Obecnie jest taki na blogu u Izuś, a także na portalu kobieta.pl. Powodzenia! Aleksandra

    OdpowiedzUsuń