wywiad na blogu zakurzona półka



Dziś ukazał się wywiad ze mną na blogu zakurzona półka - wywiad, którego pomysłodawcą była Izuś, a pytania zadawały blogerki. Przyznam, że to jedno z ciekawszych doświadczeń, różnorodoność tych pytań spowodowała, że sporo czasu zajęło mi pisanie odpowiedzi - nad kilkoma pytaniami musiałam dłużej się zastanowić, pogrzebać w pamięci, odkopać wspomnienia:)

Dziękuję wszystkim uczestniczkom i pozdrawiam serdecznie,
Aleksandra Tyl

wywiad na blogu zakurzona półka


Komentarze

  1. Przeczytałam wywiad z zaintereowaniem. Dziękujemy za wszystkie odpowiedzi:) Ja już czytałam "Miłość", teraz czeka mnie "Aleja Bzów", na pewno podzielę się wrażeniami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry, ja również z przyjmnością przeczytałam też wywiad, choć sama nie zadawałam pytań. Czytałam jednak "Aleję bzów" i dlatego bardzo cieszę się, że wspomniała pani o planach kontynuacji tej książki. Szkoda że jeszcze jej nie ma, bo zaraz po przeczytaniu "Alei" ma się ochotę na więcej. Póki co cofnę się do pierwszej pani powieści, bo odkryłam panią dopiero teraz i jeszcze nie dane mi było przeczytać "Miłości wyczytanej z nut", ale na pewno to zrobię. Pozdrawiam serdecznie, Ania.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty