czwartek, 17 marca 2011

najlepsza książka na wiosnę



Drogie Internautki,

Potral granice.pl zorganizował plebistyt "Najlepsza książka na wiosnę", w którym można oddawać swoje głosy na wybraną książkę.
"Aleja Bzów" po pierwszym głosowaniu przeszła do kolejnej tury i teraz potrzebuję Waszych głosów::)

Zapraszam gorąco do głosowania! Tym bardziej, że wśród głosujących zostaną rozlosowane nagrody - zestawy różnych książek:)

Tutaj wrzucam link do głosowania:
najlepsza książka na wiosnę - głosowanie

Pozdrawiam i trzymajcie kciuki za "Aleję" :)
Aleksandra Tyl


6 komentarzy:

  1. Już zagłosowałam, jak najbardziej zasługuje !
    Pozdrawiam. Sabina

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zaraz zagłosuję:) Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście głos swój oddałam :)

    Pani Aleksandro, czy mogłam bym Panią prosić o kontakt meilowy? tajemnicaa33@gmail.com (dwie literki a w adresie)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowałam, bo uważam, że naprawdę warto :) Książkę przeczytałam, zapraszam do zerknięcia na recenzję na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń