czwartek, 28 lipca 2011

"Aleja Bzów" do posłuchania i... wygrania:)




Z ogromną radością informuję, iż "Aleja Bzów" ukazała się kilka dni temu w formie audiobooka!

Książkę wydało Lissner Studio.

Dostałam już egzemplarze autorskie, dlatego pomyślałam sobie, że jeden z nich przeznaczę na nagrodę w konkursie.
Konkurs wymyśliłam bardzo przyjemny, poruszający wyobraźnię:)

Oto pytanie:
Jakie cechy powinien mieć idealny mężczyzna?

W razie, gdyby i mężczyźni mieli ochotę wziąć udział w zabawie, dla nich mam inne pytanie:
Jak myślisz, jakie cechy mężczyzn są przez kobiety najbardziej pożądane?

Odpowiedzi proszę wpisywać w komentarzach. Konkurs trwa przez tydzień do kolejnego czwartku - 4 sierpnia. Wtedy też wyłonię zwycięzcę i podam adres mailowy na który należy wysłać dane do wysyłki nagrody.

Zapraszam! Dajmy sie ponieść wyobraźni!


13 komentarzy:

  1. Jaki powinien być?
    Kochający, troskliwy, zapobiegawczy, szczery, oddany, no i oczywiście dbający o swoją kobietę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak myślisz, jakie cechy mężczyzn są przez kobiety najbardziej pożądane?

    Myślę że każda kobieta potrzebuje mężczyzny któremu zaufa, przy którym będzie czuła się bezpiecznie.Kobieta potrzebuje adoratora, musi mieścić się w jej tolerancji wizualnej, być zadbany i empatyczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do udziału w zabawie One Lovely Blog Award.
    Jutro bardzo chętnie odpowiem na to pytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny mężczyzna powiadacie? Hmmm... Ja bym chciała takiego co okazuje miłość na każdym kroku (ale z umiarem ;)), takiego który wyczuwa kiedy ma rozśmieszyć, pocieszyć, przytulić. Marzy mi się mężczyzna dla, którego ro dusza jest ważna, wnętrze. Ideałów nie ma i nie chcę idealnego faceta. Tylko, żeby był pogodny, umiał walczyć o swoje i o miłość. Żeby na mój widok rozpromieniał się. Żeby mnie rozumiał i akceptował, nie chciał zmieniać... A wygląd? Nie szata zdobi człowieka...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja może odpowiem tak: Osobiście nie wierze w idealnych mężczyzn, a co więcej wcale o takim nie marze. Już wyjaśniam dlaczego, mianowicie idealizm jest strasznie męczący, nie wyobrażam sobie życia z mężczyzną posiadającym same cechy, a żadnych wad. Cóż ja mała kobietka miała bym do zrobienia przy takim ideale, który kocha, nosi na rękach, zna się na książkach, samochodach, kuchni włoskiej, pieli w ogródku i piecze ciasta. Dla mnie słowo idealny istnieje tylko w książkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. witam.idealny mezczyzna powinien byc odbiciem lustrzanym kobiety,oczywiscie chodzi mi o cechy wewnetrzne.idealny facet nie usi miec wszystkiego podane na tacy potrafi zadbac o siebie jak i o swoja rodzine.ja na szczescie znalazlam takiego i juz od 5 lat tworzymy mysle ze udany zwiazek.pozdrawiam malgorzatariebandt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Książkę kupiłam i mam na swojej półce, więc nie biorę udziału w konkursie, ale pytanie konkursowe jest interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny mężczyzna to taki mężczyzna, o którego im mniej się dba, tym bardziej się do ciebie przywiązuje;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealny mężczyzna to taki, który potrafi czytać w myślach i przewidywać moje potrzeby. To osoba, która kocha ponad wszystko i mimo wszystko, nie bacząc na piętrzące się problemy i życiowe zakręty. Do tego taki idealny osobnik powinien zawsze stawiać swoją rodzinę na pierwszym miejscu i … musi umieć mnie rozśmieszyć. Nic tak bowiem nie poprawia relacji jak humor i rozładowanie napięcia. Ale czy to w ogóle możliwe? Mam nadzieję, że tak:)

    julia201120@tlen.pl

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pytanie dość przewrotne:) Bo z jednej strony ideały ponoć nie istnieją, a z drugiej strony każda/każdy z nas ma w głowie pewien zarys idealnego partnera i pragnie aby ten realny posiadał jak najwięcej cech ideału z głowy:)
    Mój ideał to mężczyzna, który jest czuły ale potrafi być też zdecydowany, który jest inteligentny, zabawny, przedsiębiorczy, ale i trochę romantyczny, który umie słuchać, który jest kreatywny i nie jest nudny. Nie musi umieć gotować, ale dobrze, żeby potrafił przybić gwóźdź:) - mieścić się w mojej tolerancji wizualnej. I musi mnie kochać baaardzo mocno! Ja taki ideał na pewno mocno bym pokochała:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój ideał. Taki idealny ideał faceta:
    - przystojny (najlepiej wysoki brunet typ hiszpański)
    - bogaty
    - uśmiechnięty, ogólnie optymista
    - schludny, zadbany
    - lubiący zwierzęta, bo mam ich kilka:)
    - umiejący tańczyć
    - współdzielący ze mną zainteresowania
    - opiekuńczy
    - lubiący dzieci (to tak przyszłośćiowo)
    - energiczny

    mój mail: dragondan@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję wszystkim za udział w zabawie! Przyznam, że większość z wypowiedzi pasuje również i do mojego ideału mężczyzny:) Czy ideały istnieją? Myślę, że tak! Nie te filozoficzne, ale te szyte na naszą indywidualną miarę:)

    Podoba mi się wypowiedź małogorzatyriebandt która myślę że jest dowodem na to, iż można trafić na tego wymarzonego, idealnego faceta, wciąć z nim ślub i być szczęśliwą. A skoro zostało to udowowdnione, to znaczy że ideały istnieją, tylko trzeba je znaleźć:) Albo szukać do skutku.

    Audiobook "Aleja Bzów" wędruje zatem do Małgorzaty. Ponieważ ja jestem już jedną nogą na wakacjach, poprosiłam Wydawnictwo Prozami aby mnie reprezentowało w zrealizowaniu nagrody. Tak więc Panią Małgorzatę poproszę o wysłanie swoich danych z adresem na mail: prozami@prozami.pl Proszę o wysłanie maila z adresu mailowego, który Pani podała, żeby było wiadomo, że Pani to Pani:)

    Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział! I życzę przyjemnych wakacji!

    Aleksandra Tyl

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziekuje bardzo! Zycze udanych wakacji.malgorzatariebandt@wp.pl.dane juz wyslalam.

    OdpowiedzUsuń