Reaktywacja mojego bloga :)

Tak, zaniedbałam bloga! Tak, od kilku lat jestem aktywna na Facebooku i myślałam, że to załatwia sprawę :) Jestem też na Instagramie i rzecz jasna pod mailem ;)
Jednak podczas spotkań autorskich doszły mnie głosy, że chcecie, abym nadal pisała bloga - szczególnie dla tych, którzy nie są użytkownikami mediów społecznościowych i wiele aktualności, informacji o spotkaniach, książkach im umyka. Usłyszałam, że sporo osób wchodziło na mojego bloga i czekało na wpisy, a ja tak po prostu zarzuciłam tę aktywność, przenosząc się w inne miejsce.
Przemyślałam sprawę i oto znów jestem!
Postaram się publikować regularnie, w miarę możliwości.
Jeśli macie ochotę o czymś szczególnym przeczytać, podrzucajcie tematy, piszcie w komentarzach albo do mnie na maila. Każdą sugestię wezmę pod uwagę. Bądźmy w kontakcie.
Zapraszam też do subskrybcji, dzięki czemu nie ominą Was nowe wpisy.
Pozdrawiam ciepło i wracam do blogowych porządków, trochę się uzbierało podczas tak długiej nieobecności ;)
Buziaki!

Komentarze

Popularne posty